Navigace

Obsah

Informace zveřejňované o povinném subjektu podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím

  • 1. Název
    Obec Lukovany
  • 2. Důvod a způsob založení
    Obec Lukovany vznikla podle zákona č. 367/1990 Sb., o obcích ve znění pozdějších předpisů dnem voleb do obecního zastupitelstva v roce 1990.
    Obec vykonává svoje funkce podle zákona č. 128/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
  • 3. Organizační struktura
  • 4. Kontaktní spojení
    Lukovany 70
    66484 Lukovany
    Telefon: 546 450 693
    WWW: www.lukovany.cz
    ID Datové schránky: kkma26g
    • 4.1. Kontaktní poštovní adresa
      Lukovany 70
      66484 Lukovany
    • 4.2. Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
      Lukovany 70
      66484 Lukovany
    • 4.3. Úřední hodiny
      pondělí8:00 - 14:0018:00 - 19:00
      středa8:00 - 14:0018:00 - 19:00
    • 4.4. Telefonní čísla
      546 450 693
    • 4.5. Čísla faxu
      Fax není využíván.
    • 4.6. Adresa internetové stránky
      www.lukovany.cz
    • 4.7. Adresa e-podatelny
      podatelna@lukovany.cz
    • 4.8. Další elektronické adresy
       
  • 5. Bankovní spojení
    13020641/0100 (Komerční banka, a.s.)
  • 6.
    00282031
  • 7. DIČ
    CZ00282031
  • 8. Dokumenty
  • 9. Žádosti o informace

    Žádosti o informace podle zákona 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím se podávají

    • ústně – v kanceláři úřadu
    • písemně – osobně v kanceláři úřadu nebo poštou na adresu úřadu
      Obecní úřad Lukovany
      Lukovany 70
      66484 Lukovany
    • e-mailem: lukovany@mboxr.cz
    • elektronickým podáním: podatelna@lukovany.cz
    • telefonicky na tel. čísle: 546 450 693

    Úřední hodiny

    pondělí 8:00 - 14:00 18:00 - 19:00
    středa 8:00 - 14:00 18:00 - 19:00

     

  • 10. Příjem žádostí a dalších podání
    Podatelna
  • 11. Opravné prostředky
  • 12. Formuláře

    Formuláře

    Žádost o poskytnutí informací Staženo: 504x | Datum vložení: 02.11.2011

  • 13. Popisy postupů – návody pro řešení životních situací
    Návody pro řešení životních situací na portal.gov.cz
  • 14. Předpisy
    • 14.1. Nejdůležitější používané předpisy

      Přehled předpisů, podle nichž obecní úřad ve věci poskytování informací rozhoduje

      • zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění
        (upravuje postavení oprávněného a povinného subjektu při vyřizování žádostí o poskytnutí informací, postup při rozhodování a poskytnutí informací a oprávnění žadatele v případě odmítnutí informací).
      • zákon č. 167/2012 Sb., kterým se mění zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů (zákon o elektronickém podpisu), ve znění pozdějších předpisů, a další související zákony
        (Tento zákon upravuje používání elektronického podpisu, poskytování souvisejících služeb, kontrolu povinností stanovených tímto zákonem a sankce za porušení povinností stanovených tímto zákonem).
      • zákon č. 500/2004 Sb., Správní řád, v platném znění
        (upravuje postup orgánů moci výkonné, orgánů územních samosprávných celků a jiných orgánů, právnických a fyzických osob, pokud vykonávají působnost v oblasti veřejné správy).
      • zákon č. 128/2000 Sb. o obcích
      • zákon č. 133/2000 Sb. o evidenci obyvatel a rodných číslech
      • zákon č. 565/1990 Sb. o místních poplatcích
      • zákon č. 200/1990 Sb. o přestupcích
      • zákon č. 183/2006 Sb. o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon)
      • Platné obecně závazné vyhlášky
      • Usnesení ze zasedání zastupitelstva obce zde
    • 14.2. Vydané právní předpisy
      Obec Lukovany vydává m.j. obecně závazné vyhlášky, které mají povahu právních předpisů. Vznikem a účinky se tyto právní akty odlišují. Jedná se o statutární předpisy (statuty), vnitřní předpisy (interní instrukce, směrnice, pokyny), veřejné vyhlášky a jiná opatření.
      Úřední deska
  • 15. Úhrady za poskytování informací
    • 15.1. Sazebník úhrad za poskytování informací

      Obecní úřad je oprávněn požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady nebo zálohy.

      Sazby za poskytování informací 

      Položka Sazba
      fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)-černob. 1,00 Kč/kus
      fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4) -barevně 10,00 Kč/kus
      kopírování formát A4 - jednostraně 1,00 Kč/kus
      kopírování formát A4 - oboustraně 2,00 Kč/kus

       

       

    • 15.2. Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
      Žadatel může podat na postup při vyřizování žádosti o informaci stížnost, pokud nesouhlasí s výší úhrady sdělené žadateli písemně povinným subjektem před podáním informace nebo nesouhlasí s výší odměny za oprávnění užít informaci na základě licenční smlouvy. Stížnost lze podat písemně nebo ústně, a to u povinného subjektu. O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán. V současné době nejsou vydána žádná usnesení nadřízeného orgánu týkajících se těchto stížností.
  • 16. Licenční smlouvy
    • 16.1. Vzory licenčních smluv
    • 16.2. Výhradní licence
  • 17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.

    Výroční zprávy

    Výroční zpráva o poskytování informací 2008 Staženo: 500x | Datum vložení: 21.01.2013

    Výroční zpráva o poskytování informací 2009-12 Staženo: 503x | Datum vložení: 21.01.2013

    Výroční zpráva o poskytování informací 2013-14 Staženo: 380x | Datum vložení: 22.04.2015

    Výroční zpráva o poskytování informací 2015 Staženo: 135x | Datum vložení: 26.02.2018

    Výroční zpráva o poskytování informací 2016 Staženo: 144x | Datum vložení: 26.02.2018

    Výroční zpráva o poskytování informací 2017 Staženo: 144x | Datum vložení: 26.02.2018

  • Poskytnuté informace